I fredags hade jag...

...fått "order" av L om att ha väskan packad, visste inte om jag packat med rätt saker eftersom jag inte hade en aning om vart vi skulle, men några små tips om kläder hade jag i alla fall fått.
Till slut hamnade vi i Östersund och vi började helgen med att äta en pizza.
 
 
Hade inte ätit en pizza på månader! Den här satt dom en smäck!
 
När vi var mätta och belåtna så åkte vi till Hotell Älgen och checkade in där innan det blev en liten pubrunda på stan.
 
 
På lordagen var vi uppe tidigt och käkade frukost sen satte vi oss i bilen och åkte mot Åre.
Jag hade ingen aning om vart vi skulle men jag var rätt förvirrad eftersom vi hade med potatis, ägg och lingonsylt.
Resan avslutades halvvägs till Åre för där bor L:s syster.
Vi hade en trevlig där där och L fixade lunch till oss.
 
 
På vägen tillbaka gjorde vi även ett stopp hos L:s systerdotter innan vi gick ut på stan igen för ytterligare en liten pubrunda.
 
 
Söndag och en liten sovmorgon innan vi intog frukostmatsalen.
Vi hade hela frukostbuffén för oss själva...en stund i alla fall. 
😊
 
 
Helgerna går fort när man är på turné,men det är rätt skönt att komma hem också.
Farsdag idag så när vi kom hem så fick vi besök av L:s yngsta son med flickvän.
Trevligt med sällskap vid middagen.
 
Nu är vi supertrötta så det kommer att bli en tidig kväll för oss.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Jaana:

skriven

Åh, va roligt med en överraskningsturné! :)
Ni verkar ha haft det trevligt. :)

Kram!

Kommentera här: