En komisk depression

Igår var jag på teater med Ann Catrine, Eva och Karin.
 
 
Vi träffades ett par timmar innan föreställningen på "Innergården 1891" för att äta och surra.
Jag åt en alldeles fantastisk lammfärsburgare med chevre, rödbetsaioli och rostad sötpotatis.
 
 
 
Före Nour El-Refai uppträdde Moa Svan, en för mig helt okänd komiker och enligt mitt tycke inte heller särskilt rolig.
 
 
Desto bättre blev det när Nour äntrade scenen och gjorde tvära kast mellan djupt allvar och grova skämt.
 
En ärlig och vass humorföreställning av och med Nour El Refai. Så här personlig har vi aldrig sett Nour förut. Välkomna till en grymt deppig och rolig kväll, fylld av igenkänning och briljant humor.
 
Över lag en mycket trevlig kväll!!
 
1 Paulina:

skriven

Låter som en riktigt bra kväll! Jag älskar Nour! :D

Kommentera här: