Att åka in till...

...stan en lördag är inget jag normalt brukar göra, det är många år sedan sist, men i går hände det.
Vi hade bestämt att vi skulle käka på den nya restaurangen Pinchos med Gabbis och Janne på eftermiddagen och eftersom Gabbis skulle viga ett par i stan mitt på dagen så åkte jag med henne in.
Solen stekte men i butikerna var det svalt och skönt och väldigt lite folk.
Strosade runt lite på måfå, träffade och surrade med några "kändisar", tog en fika och hade det allmänt bra.
Kändes verkligen som något jag skulle kunna göra igen.
 
 
På eftermiddagen mötte vi upp gubbarna och gick och käkade.
Det är alltid spännande att pröva nya restauranger och vi hade hört så mycket positivt men vi blev faktiskt lite besvikna.
Betyget från mig blir 3 av 5.
Vissa rätter var tråkigt smaklösa så detta blir inget favoritställe.
 
 
 
 

Kommentera här: