Kom precis på...

 
 
...att jag inte berättat om ett GIGANTISKT projekt som jag tog tag i OCH slutförde förra veckan.
Jag gick igenom alla mina recept.
Sorterade och rensade.
Det var inte hundratals recept jag gick igenom utan tusentals.
Vissa recept var sedan 80-talet!
Att gå igenom sina recept är verkligen en "promenad på Minnenas Väg".
Så mycket gott jag ätit och druckit!
Och så mycket roligt jag haft! 
 
 
 
 
 
 
1 Eva Å:

skriven

Ja du, den vägen är både rolig och sorgsen att vandra efter. Tider som aldrig kommer igen hur mycket man än önskar det. Visst är livet underbart men jag känner ändå att det var bättre förr. Sååå mycket roligt vi haft. Minnen man aldrig får delta i igen. Kommer du ihåg vår misslyckade reunion med Janne och Benny bla. I en raggarbil drog vi ut i natten och allt slutade med att Janne och Benny blev ovänner. Vi kände nog alla att vi vuxit ifrån varandra, vi hade inget gemensamt längre. Tragiskt.

Kommentera här: