Det var länge sedan...

...jag haft så ont i lederna som jag haft den här senaste veckan.
Ont och stel.
 
 
Det var länge sedan jag fick massage också med idag åkte bänken fram och L gick lös på min stela kropp.
Ont och skönt på samma gång.
Efter ca 30 minuter började jag svettas och må fruktansvärt illa.
Trodde ett tag att jag skulle behöva kräkas.
 
 
Jag blev så här illamående den allra första gången i livet jag fick massage också.
Fick förklarat för mig då att det var slaggprodukter i kroppen som frigjordes och kunde ge illamående.
Nu får det inte dröja lika länge till nästa massagetillfälle...slagget ska bort!
 
 
1 Paula i pörtet:

skriven

Jag fick för första gången sedan många år tillbaka en rejäl massage i veckan. Jag visste att det inte skulle bli skönt utan tvärtom ganska smärtsamt men är så desperat med min rygg så jag beslöt mig för att prova. Det är den enda behandlingen jag kan få utan att åka till stan. Och nog gjorde det ont alltid. Jag fick uppmaningen att dricka mycket just för att få bort slaggproduterna, drack säkert tre liter under kvällen! Hoppas du mår bättre nu

Kommentera här: