Var ett par dagar...

...sedan jag skrev nu så det får bli en liten uppdatering.
 
I onsdags efter jobbet var jag på mammografin.
 
 
Jättebra att vi blir kallade till denna undersökning med jämna mellanrum.
Nu är det lite nervöst innan resultatet kommer.
 
Sen träffade jag Eva Å för lite "mat och prat".
Vi hamnade i ett samtal om ett mycket aktuellt ämne där våra åsikter går lite isär om metod för lösning fast målet nog är det samma.
Jag var helt slut i huvudet när jag åkte hem och även dagen efter.
 
 
Vissa ämnen berör/upprör och det senaste året har det varit mycket av den varan.
 
Igår jobbade jag igen, ett kvällspass.
När jag kom hem hade L fixat kvällsfika.
 
 
Tror aldrig man kan lessna på räkmackor!
 
 
 
 
1 Eva Å:

skriven

Mitt val är aldrig att diskutera såna där ämnen helst när man vet att man inte tycker lika. Finns mycket trevligare saker att tala om, vi gör det nästa gång istället.

Kommentera här: