Blev fruktansvärt rädd...

...i morse när det helt plötsligt högg till som en kniv mellan mina skulderblad.
Blev alldeles kallsvettig och började tro att det var något med mitt hjärta.
 
 
Ensam hemma var jag och tankarna började snurra, fick nästan panik!
Det var riktigt obehagligt.
Ett tag tänkte jag nästan ringa efter en ambulans.
Försökte lugna mig själv med lite hushållssysslor, logiskt tänkande och en dusch och efter ett tag kändes det bättre.
Misstänker att det var ett muskelfäste som brast. Har varit med om det tidigare och det gör ont.
Riktigt otrevlig upplevelse.
 
Blev en del hushållssysslor gjorda i alla fall.
 
 
 
 
 
 
1 Mariette:

skriven

Nämen så obehagligt! Men kan ett muskelfäste brista bara sådär?

Svar: Jag har varit med om det några gånger.
ejmis

2 Jaana:

skriven

Ååh, fyyy!!!
Va otäckt och obehagligt det där lät :(

Kram!

Kommentera här: