Har kommit in i...

...ett röjningsryck.
Lägger upp saker till försäljning på Tradera.
Det är riktigt spännande och det har faktiskt gått riktigt bra.
=)
 
 
 
Köper så klart ett och annat också...
 
 
 
 
1 Paula i pörtet:

skriven

Haha, det lät bra, tror inte du blir rik på kuppen men du har kul och blir av med överskott och får hem grejer du gillar! Har aldrig handlat på Tradera själv, bara på Blocket.
Angående teckningen, gå in hos dottern min på saija.se och lyssna om du kan få en kopia

2 Eva Å:

skriven

Jag har också sålt mycket men ibland är det för jobbigt att hålla på att paketera och åka iväg och posta när auktionen inte gett mycket. Jag ger bort sakerna istället lat som jag är men så är jag ingen affärskvinna heller ;-)

3 Lotta i Småland:

skriven

Vad heter du på Tradera? Vore kul att kolla vad du säljer, kanske något jag vill ha. :-)

Svar: Iris1964
ejmis

Kommentera här: