Den som inte gillar gnäll kan sluta läsa här...

 

Åkte hem från nattjobbet på torsdag morgon med en ond hals och kände mig hängig. Kom hem och fick för mig att jag skulle lyfta fram en påse med ljus och det knäcker till i ryggen. Går och lägger mig för att sova och vaknar med feber, ont i halsen och ryggskott!
Febern är borta, halsen är lite bättre men ryggen mår skit. Gör mina ryggövningar, har satt på mig ryggbältet, äter piller och tycker synd om mig själv just nu...
Hade sett fram emot en ledig helg med bio, middag på restaurang, loppis-marknadsbesök och lite sök här hemma...nu får vi se vad det blir...

 

 
1 Ulrica:

skriven

Jag gillar bilden men inte hur du mår. Vissa dagar skulle man vilja delete.
Ska du inte försöka komma och hälsa på mig här i Kina? Du får bo gratis här på vårat hotell och jag har väldigt mycket intressent att visa. Vill du inte åka själv så kanske du kan hänga på Kicki för hon har nästan klippkort hit ;)

Svar: Ja gud så kul det skulle vara att hälsa på! Får kolla när Kicki planerar sin nästa resa.Kram!
ejmis

2 Nettan:

skriven

Hoppas du blir bättre i ryggen och kanske kan göra nått av det du planerat.
Ha en bra fredag !

3 Eva Å:

skriven

Stackare...

4 Mia:

skriven

Naaaaw, nu tycker jag verkligen synd om dig!!!!!!!!

Kommentera här: