Även fast ett beslut...

...är riktigt så behöver det inte kännas bra.
Nu är "Flisan" såld.
När man hållit på med hästar i så många år så lämnar det ett stort hål efter sig när stallet är tomt.
 
 
 
 
 
1 Synnøve:

skriven

Förstår att det blir tomt nu.
Kram Synnöve.

2 Christel Kottenliv :

skriven

Usch ja. Vi har hästarna hemma nu och det är så skönt.
Förstår tomheten

3 Eva Å:

skriven

Fina Flisan. Förstår att det är ett hålrum i hjärtat nu, hon har varit hos dej i många år.. Älskade djur, de tillför så mycket, nu får hon förgylla nån annans liv som kanske har mer tid :-) Det är starkt att se till djurets bästa fast man blir förkrossad själv, då är man en riktig djurvän!

4 Ulrica:

skriven

Förstår precis hur du känner det. När vi sålde våran Diza pga att vi skulle flytta till Kina så gjorde det såå ont i mig. Jag är fortfarande glad att jag kunde ta detta beslut för hon hade aldrig trivs här men ibland kommer hon i mina tankar och då gör det ont i mig. Saknar henne ♡

Kommentera här: