Vägen är inte alltid...

...spikrak i livet och det stämmer verkligen in på min och L:s relation.
 
 
Under tiden vi träffats så har det varit många "turer" fram och tillbaka på ett sätt som jag varken orkar eller vill gå in på i detalj här i bloggen.
Det som hela tiden varit säkert är att vi har en "connection" som är svår att förklara, vi kan inte vara utan varandra.
 
Sedan några veckor tillbaka bor han nu hos mig och det känns bra.
I går började han jobba så nu ska vi pröva på hur "den grå vardagen" fungerar också.
Livet är ju en väldans massa vardag.
 
 
 
 
1 Synnøve Kjerstad:

skriven

Godmorgon från nabolandet.
Det är så länge sen jag besökte dig och jag der det skett massor hos dig. Ibland är inte livet så enkelt som en del tror, men jag håller alla tummar jag har för er. Det förtjänar du.
Kram Synnöve.

2 Fia:

skriven

Önskar er all lycka! Hoppas att allt kommer att kännas bra på alla sätt.

Kommentera här: