Ibland har man tur!!

I går satt jag framför datorn kl 09.00 och inväntade biljettsläppet till ACDC:s konsert i Stockholm i juli.
 
 
Visste att biljetterna skulle ta slut snabbt så jag blev såklart jätteglad när jag lyckades komma över bra platser.
När jag sedan skulle uppdatera min kalender så blev jag lite svettig när jag upptäckte att jag redan hade biljetter till Diggiloo samma datum.
 
 
Biljetter är ju inte så billiga men jag tänkte att jag har tid på mig att försöka sälja dom.
La ut en liten blänkare på Facebook också men det var ingen som nappade på biljetterna.
Fick däremot ett tips om att Diggiloo är i närområdet även helgen innan.
Så...i morse ringde jag till Nortic och berättade om mitt problem.
Trodde inte att det skulle lösa sig så enkelt men den mycket trevlige killen på Kundtjänst fxade så jag fick byta föreställning och dessutom fick jag bättre platser.
Tänk vad skönt det är dom gånger man träffar på serviceinriktade människor!!
=)
 
 
 

Kommentera här: