Som vanligt...

...numera så blir det en uppdatering om veckan som gått.
 
I måndags var jag till frissan.
Försöker få till en ny frisyr som innebär att jag måste spara ut håret lite.
Vi får se hur det går.
 
 
Tisdag, onsdag och torsdag hade jag trevligt besök.
=)
Hann med ett nattpass på jobbet också.
 
I fredags på lunchen köpte jag och Anette med oss mat och åkte upp till Fagerdal.
Högsommarvärme ute, nästan för varmt att äta varm mat men gott var det och vi hade en skön stund i solskenet.
 
 
När jag kom hem på kvällen hade firman jag lejt för att ta ner några träd och buskar varit här.
Blev riktigt nöjd. Mycket öppnare nu.
 
I lördags var jag en sväng till marknaden i Munkbysjön.
Höll hårt i plånboken och köpte inte en enda pryl.
Efter marknaden åkte jag en sväng till stugan och sålde en gammal slåttermaskin.
Skönt att få göra sig av med lite prylar som bara ligger.
 
Söndagen blev också en marknadsdag, jag och Annica åkte en sväng till Hudiksvall.
Dålig shopping där också men det blev några korvar, lite kola och två par stödstrumpor.
 
 
Högsommarvärme i Hudik också och jag var helt slut när jag kom hem.
Blev en tidig kväll tillsammans med Jonas Moström.
Hans böcker är verkligen superbra!!
Den som spar han har så nu kan jag lyxa till mig riktigt och läsa fyra stycken på raken.
 
 
 
 
 
 
 
1 Fia:

skriven

Vad fin du är i håret!

Kommentera här: