Den här söndagen...

...försvann i en rasande fart.
Var på Liedel när dom öppnade och sedan en sväng till kyrkogården för att tända ett ljus på graven.
Sen hämtade jag upp AnnCatrine och vi gjorde ett besök på Höstmarknaden i Kovland.
Köpte detta läckra hjärtat gjort av taggtråd för 50 kr, det var dagens fynd.
 
 
Vi hann med ett par loppisar och ett besök på ÖB också innan jag åkte hemöver.
En trevlig runda blev det.
=)
 
När jag kom hem blev jag bjuden på middag hos Annica och Pelle.
Fläskstek med kokt potatis och en fantastisk sås.
Riktigt härlig söndagsmiddag.
Jag och Annica såg premiären på "Ink Master" också.
Egentligen så gillar jag inte tävlingsprogram men dessa tatueringstävlingar gillar jag.
 
 
Nu blir det tv-soffan här hemma en stund, andra delen av "Bron".
Den serien får ni inte missa!!!
 
 
1 Åsa:

skriven

Snyggt hjärta!!

Kommentera här: