Basalcellscancer typ 1A...

...var det jag hade på rumpan.
=(
 
 
När jag var på vårdcentralen för att ta stygnen igår kom läkaren och meddelande mig detta.
Att det aldrig tar slut!!
Nu blir det en operation för att ta bort det som är kvar av knutan.
Jag krävde även en remiss till hud så jag får kolla dom andra fläckarna jag har.
 
Här kan man läsa om den här formen av cancer som är den vanligaste formen av hudcancer.
 
 
http://www.internetmedicin.se/dyn_main.asp?page=2637
 
 
1 Inger Maryissa:

skriven

kan tänka mig det känns jobbigt och även oroande..
men skönt att den går att operera bort och ja, det är bra att du kollar de andra fläckarna du har
kram

2 Lotta från Småland:

skriven

Det var ju en evig tur att du tog bort den så det upptäcktes. Hoppas att det inte är mer, du har haft din beskärda del av elände tycker jag!

3 Eva Å:

skriven

Oj oj, bara ordet cancer får en att tappa fotfästet helt.. Har suttit och läst om den och den är som tur var lågaggressiv och det förkommer aldrig eller sällan metastaser.
Jag tror det är så här. Du gör ditt skit nu och kommer att få ett lugnt, långt och underbart liv efter 50 medan vi andra har detta att se fram emot fast kanske mer utportionerat, du tar allt på en gång, kanske en bra taktik.
Hör av dej efter operationen så vi kan umgås lite, jaghar ju en måltid innestående ;-)

Kommentera här: