Sitter på...

 
...jobbet och skriver i natt.
Fyra timmar kvar innan det är dags att åka hem och sova.
Nu har det gått några dagar sedan jag skrev igen.
Hade besök av Kärleken i veckan.
Tiden rusar iväg när vi är tillsammans men sen kommer dom här långa perioderna när vi inte kan träffas och då går tiden i snigelfart.
Jag trodde nog att förälskelse skulle vara lättare att hantera när man blir äldre men det det är ju som när man var "fjortis"!!
 
I dag var jag och Annica till Birsta och gjorde några ärenden.
Medans Annica träffade en av sina kompisar för lunch passade jag på att boka in en sedan länge efterlängtad date med Eva Å.
Blev som vanligt alldeles för kort tid tillsammans...tror du får ta en helg hemma hos mig snart Eva så vi hinner prata klart!!
 
 
 
 
 
 
1 Lena:

skriven

Vad härligt med kärlek och hur den påverkar oss som vi minst anar :-)

2 Jaana:

skriven

Visst är det härligt att vara förälskad!!!
Och känslan är detsamma som när man var ung :)

Kram!

Kommentera här: