Jag tror aldrig...

...jag har varit med om att gräsmattan växt så fort något år tidigare som den gör i år.
Jag har redan klippt den 4 gånger och jag tror att det snart är dags igen.
 
 
Det har ju snart gått en vecka sedan jag uppdaterade bloggen så nu måste jag tänka till vad som hänt hos mig sedan sist.
 
I lördags var jag en snabbis på marknaden i Vattjom och sen var jag och Lena på trädgårdsföreningens växt-loppis.
 
 
Inga fynd för mig tyvärr.
På kvällen drack jag vin med Annica & Pelle på deras altan.
Mysigt att kunna sitta ute.
 
I måndags efter jobbet var jag till optikern.
Ingen förändring på synen men nya glasögon är nu beställda.
 
 
I går kunde jag ta en långlunch från jobbet och det innebar att jag både hann med några ärenden och en lunch på stan med Sussi.
Dom senaste dagarna har det varit högsommarvärme, nästan för varmt var det att sitta i solen och äta,  men mysigt ändå att se alla sommarklädda människor strosa förbi.
 
 
 
Jag och A har varit på banken också för att ordna med konton och lån.
 
En viktig men tråkig uppgift.
Många saker som ska "på plats"...mitt huvud snurrar fortfarande i 190!!
 
Önskar att någon kunde bestämma åt mig hur jag ska göra med "allt och alla"!!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: