Dagarna rullar på...

...och jag kommer mer och mer in i mina nya rutiner.
Den här veckan har jag haft många lediga dagar och det har varit skönt.
Var till Sussi när hon fyllde år i onsdags, där var det fullt hus så det blev några trevliga timmar med många skratt.
I går fick jag lifta med Annica och Pelle när dom skulle till Birsta. Skönt att slippa ta bilen själv när man ska göra sina ärenden.
Idag vaknade jag tidigt med ett bankande huvud så det var bara att ringa jobbet och sjukskriva sig.
Som tur var så gjorde pillren sitt och efter några timmar mådde jag mycket bättre.
Jag och Annica åkte till Hassela och åt lunch och sen besökte vi en loppis också.
Jag ser verkligen fram emot att loppis-säsongen drar igång för fullt!!
 
 
 
 
1 Åsa:

skriven

Låter som en rätt bra dag, trots huvudvärk...

Kram!

2 Mia:

skriven

Vad skönt att värken gick över...det är inte att leka med!
Ja, nu är det en del att se fram emot, tack o lov! Våren, loppisarna...blir fint det! Kram på dig!

Kommentera här: