Jag och Sussi har...

...som tradition att åka på "husmorssemester".
Ett par dagar tillsammans någonstans, bara strosa på och mysa utan att titta på klockan och tänka på måsten.
Tyvärr blev det ingen resa i fjol...brorsans bortgång gjorde att jag inte riktigt orkade.
I år hade vi planerat ett par dagar i Härnösand men tyvärr fick jag blåsa av det pga hantverkare som helt plötsligt kunde komma och påbörja ett projekt.
Nu när jag är själv så är det ju bara jag som kan ta hand om sånt.
MEN...jag och Sussi lyckades ändå få till en dagstur tillsammans igår och vi började dagen med att åka till Härnösand.
Strosade runt, tog en fika och handlade god ost och marmelad.
Sen åkte vi vidare mot Tynderö/Åstön.
 
 
Vi gjorde en del stopp på loppisar och jag fick fynda en ny vardagsservise, 30 delar för 130 kronor.
När det börjadee kurra i magen åkte vi till Porter Café där det serverades taco-och räkbuffé.
Mycket gott!!
 
 
En mycket trevlig dag trots att vår planering blivit lite "rumphuggen".
 
När jag kom hem så tittade Sara förbi för att hämta sin anka som varit här på semester och efter det var min lediga tisdag slut.
 
 
 

Kommentera här: