Inget ont som inte har...

 
 
...något gott med sig.
Det är mycket lättare att gå ner i vikt när man inte mår bra.
Sedan den 22/10 har jag gått ner 8,8 kg.
Idag fick det bli 3 nya hål i skärpet.
 
 
1 Marie-Louise:

skriven

det är väl lite typiskt :( själv brukar jag iof gå upp i vikt när jag mår dåligt - jag tröstäter nog... Kram

2 paula i pörtet:

skriven

Hej! Det var tråkigt att höra att du ska separera, det är alltid jobbigt hur mycket man än respekterar varandra och fortsätter vara vänner. Jag har själv gått igenom ett otal separationer men har nu varit med Hasse i tjugo år i vår. Det går upp och ner, ibland är han min prins ibland en jobbig gubbe, dock mer sällan "ler", o då brukar jag tänka att jag nog inte är så rolig själv alla gånger. Jag hoppas givetvis att allt ska lösa sig till det bästa för er! Vet inte om du behövde gå ner i vikt, annars kan jag ta över viktnedgången, jag lyckades ju gå ner 12 kilo men har alldeles för mycket fortfarande att ta av.
Må väl o hoppas att harmonin infinner sig snart i ditt liv
Kramen

Kommentera här: