Jag är en usel...

...bloggare för tillfället...inte mycket att läsa här inne.
Och inte kommenterar jag just något hos mina bloggvänner heller...orkar liksom inte.
Men förhoppningsvis blir det bättre med tiden.
 
Nu ska jag i alla fall skriva en liten uppdatering om vad som hänt sedan sist jag skrev här.
 
Blodtrycket har blivit bättre sedan jag började med tabletterna och det känns skönt.
 
Jag har varit ute med jobbet och firat en 30-och en 40-åring.
 
Jag har så klart jobbat en del.
 
Jag har varit och firat Jens 30-års dag och fått träffa "barn och barnbarn".
 
Blev en tur till Birsta men Annica, handlade några småsaker men har lovat mig själv att vara snål tills jag vet hur jag kommer att klara mig ekonomiskt nu när jag är själv.
 
A har flyttat in i sin lägenhet så nu är halva huset tomt.
Eller tomt är väl fel ord, det finns möbler så det räcker till alla rum men dom behöver flyttas runt.
 
Ja, ja...Rom byggdes inte på en dag säger man ju...jag får fortsätta leva efter mottot En Dag I Taget...
 
 
 
 
 
1 Lena:

skriven

Du har dina skäl till att det inte kommer ner så många bokstäver här.
Det viktiga är att du tar hand om dig.

Kram

2 paula i pörtet:

skriven

Skönt i alla fall att blodtrycksmedicinen hjälper, det andra kommer säkert du ikapp med om du ger det tid. Låt allt ta den tid det tar och njut av goda vänners sällskap.
Kram

Kommentera här: