I lördags...

 
 
...var jag och Sussi och tittade på "Stiftelsen".
Ett av mina absoluta favoritband just nu.
Vet inte hur många gånger jag lyssnat på skivan.
 
Innan vi åkte ner på krogen åt vi god mat och drack vin hemma hos Sussi.
En trevlig helkväll!!
=)
 
Vi hann med 01.05-bussen hem, jag sov över hos Sussi, och det var tur det för herregud så trött man blir efter en sådan helkväll.
Tröttheten har baske mig inte släppt riktigt än!!
 
Min snälla granne och kompis Anki var en räddare i nöden den här kvällen.
Hon var till mig och tog hand om mina hundar både på lördag kväll och på söndag morgon.
 
Vad sjutton skulle jag göra utan vänner/grannar!!??
 
1 Fia:

skriven

Det är så skönt med vänner som finns där när man behöver lite praktisk hjälp ibland.

2 Nyckelpigan:

skriven

Vad kul med en utekväll! :)

3 Fia:

skriven

Hoppas du får en skön söndag! Kram!

4 plogflickan:

skriven

Hejsan! Oj ni har separerat... Hoppas allt är okey?
Var du på Tuppenz o kollade på Stiftelsen, där var jag ;-) Mvh Plogflickan

Svar: Jag såg Stiftelsen på Aveny i Sundsvall.=)
ejmis

Kommentera här: