I fredags...

...var det temadag på jobbet.
För en gångs skull hade jag tur och skulle få skjuts med grannar både ner till stan på morgonen och hem på natten.
Trodde inte mina ögon när jag tittade ut på morgonen.
Från barmark till snökaos över en natt!!
Lånade de här före-och efter-bilderna av en granne.
När jag skulle gå ut till vägen för att möta min skjuts nådde snön som lägst till knäna och som högst till låren!!
Tog mig i alla fall till jobbet och temadagen.
När temadagen var slut åkte jag, Inger och Mona till Malin för en fördrink innan vi träffade resten av jobbarkompisarna på E Street för middag.
God mat och sen bra musik hela kvällen, både disco och liveband.
=)
Klockan 01.30 hämtade Tessan upp mig och skjutsade mig hem.
Hade fått skottat hemma också.
Det är tur jag har bra grannar.
1 Eva Å:

skriven

Kul med kul, det har man för lite av. Man märker det inte förrän man haft det kul vilken energi det ger! Från att ha gått runt som en zoombie så går man plötsligt runt på lätta steg och ler :-)
Igår -15 grader och idag 0, stackars alla djur, hur ska de kunna anpassa sig :-(

Kommentera här: