Den här helgen...

...har varit jobbig.
Inget roligt inplanerat eftersom jag jobbat natt både lördag och söndag, men en fika och lite surr blev det hos Anki i lördags i alla fall.
I lördags var det också årsdagen av brorsans begravning...
Var jag förbi på kyrkogården i fredags.
Snart går det att göra vår på graven men eftersom det var mycket snö kvar tände jag ljus i minneslunden i stället.
Många tankar och känslor som for igenom kroppen.
 
Vissa dagar känns det som om jag har ett stort svart gnagande hål i magen.
Så många saker som "hänger i luften", så många beslut som ska tas, så många funderingar om jag gör rätt eller fel...
 
 
 
 
 
1 Eva Å:

skriven

Man ska inte göra saker så svåra. Låt det svarta hålet i dej bestämma, blir det större eller mindre vid vissa beslut. Vissa saker vet man inte förrän efteråt att det är fel, vad man kan hoppas på är att då kan man rätta till det, en del saker kan inte göras ogjorda men mycket kan man försöka rätta till. Du har tagit en del viktiga beslut och tunga, upplevt saker som inte andra gjort men det är över nu, tycker du gjort många val, nu måste du skörda det du sått :-)

Kommentera här: