Har börjat en rejäl blogg-rensning...

...idag.
 
Jag läser rätt många bloggar men de senaste veckorna har jag börjat fundera kring dessa/detta.
Några bloggar rensade jag bort enbart för att det producerades alldeles för många inlägg.
10-15 inlägg /dag blir för mycket för mig även fast jag är road av inläggen...det blir en stress att hinna läsa allt.
Några bloggar rensade jag bort för att jag helt enkelt haft dom "på prov" men inte fastnat.
 
Sen är det den gruppen som ger mig lite huvudbry...
Jag skriver ju i bloggen i huvudsak för min egen skull, som en dagbok, men jag har märkt att kommentarerna från andra bloggare är viktiga för mig.
De senaste månaderna har antalet kommentarer minskat väldigt.
Jag vet helt enkelt inte riktigt vilka mina läsare är längre!!??
 
Självklart har jag inte "tappat bort" alla för några trogna bloggvänner VET jag finns kvar.
=)
 
Sen är det säkert några UTAN blogg som också läser här, och det får man såklart göra, men jag börjar nog tycka "envägskommunikationen" är lite trist.
 
JAG VILL VETA VILKA NI ÄR!!
JAG VILL LÄSA ERA BLOGGAR!!
JAG VILL KOMMUNISERA!!
 
VILKA ÄR NI??
 
 
 
 
 
 
 
1 christel:

skriven

Tjoohoooo
Det är ju jag ;))))
Och vilken fin stuga!!!!

2 isabellasphotographingi:

skriven

önskar dig en fin vecka :D
kram

3 Lotta:

skriven

Här är jag iaf! ;-)

4 Maj-Lis:

skriven

Jag läser.

5 Åsa:

skriven

Såklart jag ärkvar! =)

6 EMMAS!:

skriven

skönt att rensa bort lite:) vill du göra ett bloglovin byte med mig?:D

7 Mia:

skriven

Jag har blivit dålig på att bloggvandra, måste jag säga...men så tror jag att många inte bloggar så mycket under sommarmånaderna, det är så många måsten som ska göras då *L* Men annars känner jag lite som du att jag bloggar som en sorts dagbok..Kram på're!

8 Annika:

skriven

jag e kvar :)

9 Lena:

skriven

Jag är kvar. Däremot är jag sämst på att kommentera så jag får nog ta på mig dumstruten och parkera i skamvrån en stund ;)

10 Sandra:

skriven

Jag läser jämt :)

11 Nina Lindh:

skriven

Jag läser. Inte varje dag. Skriver inte kommentar ofta heller. Men... jo, jag finns. Har jobbat så in i vassen i sommar så jag vilar upp mig nu (läs tar hand om hemmet som blivit eftersatt på grund av åt helsike för många timmar på jobbet). Och "vilan" innebär att jag inte hinner blogga... eller skriva. Suck.

Jodå, jag finns. Tror jag. :)

12 annica:

skriven

Jag är här och läser mer eller mindre varje dag, men är urusel på att kommentera bloggar överlag.

13 Anonym:

skriven

Hej hopp! Soffie69 här jag har följt din blogg många år och vill gärna fortsätta titta in här:) kramenSvar!Röd solhatt (Echinacea purpurea) är en av sensommarens skönaste perenner. Det är en värmeälskande läkeväxt, som uppvaktas flitigt av fjärilar och bin.

14 Jaana:

skriven

Jag är in här och läser och håller mig uppdaterad :)

Kram!

15 tess:

skriven

Tack snälla för dina ord.... du får fråga om det jag skriver väcker frågor... kan jag svara så gör jag ju de... de vet du.

Ja har inte heller haft mycket kommentarer på länge men ser att ju mindre aktiv jag själv är att skriva kommentarer så får jag mindre tillbaka... jag känner ju som du att kommentarerna trots allt är viktiga. Självklart skriver även jag för min egen skull men ändå är de kul att någon läser för det vill ja ändå längst där inne.

Hoppas du stannar kvar hos just mig och fortsätter läsa och finner det tilltalande även i framtiden.

16 Ann Catrine:

skriven

Jag läser!
Inte varje dag, inte ens varje vecka, men när jag läser läser jag ikapp!
Tror det kommer att förändras nu faktsikt, jag ska ta tag i att både blogga igen OCH att läsa de bloggar jag följer mer regelbundet!

Kram på re :-)

Kommentera här: