Inte så roliga besked...

...hos läkaren på Medicinmottagningen idag.
Nu ska jag utredas för Fibromyalgi eller Sjögrens Syndrom...pest eller kolera...?
 
1 Eva Å:

skriven

Precis, pest eller kolera. Har flera vänner som lever med Fibromyalgi och de har det jobbigt periodvis. Vad jag dock fattat är att man inte kan fastställa det, det är ungefär som att gå in i väggen, svårdefinierat. Läste om Sjögrens syndndrom och det märkte man främst genom torra grusiga ögon och muntorrhet... Hursomhelst jobbigt, jag hoppas det inte är nåt av dem utan bara något vanligt och övergående, hoppas hoppas hoppas!

2 Marie-Louise:

skriven

Usch låter inge trevligt :( men jag hoppas dom kan hjälpa dig ordentligt iaf. Kram

3 Lotta:

skriven

Nä tvi vale.... Har fibro och det är inget vidare och sen läste jag om Sjögrens syndrom och det är ju inte heller något vidare. Hoppas att de har helfel och att du inte har någotdera.

Kommentera här: