Min lillebror dog igår...

...i en arbetsplatsolycka.
På en sekund förändrades livet igen.
Tårarna vill aldrig ta slut.



We shared lots of years,
and had a whole lot of fun.
But God has called you
home to his son.

I just can't believe
it has ended this way-
there were so many things
I had wanted to say.

It's too late for that now,
it will just have to wait,
until the day that I see you
at the heavenly gate.

May your soul rest well,
my beloved brother,
but the day is not over,
because we shall share another.

Your tragic death
has left a big hole;
but I'll try not to fret;
your now a free soul.

So when times are great,
and happy as such,
I'll think of you, my brother,
I'll miss you so much.

So goodbye for now, my brother.
I have not one regret.
You were a part of my life
that I'll never forget.

1 bloggtanten/kottenliv:

skriven

Åh nej, jag beklagar verkligen.

Många tröstekramar från mig.

Många många många

2 Paula i pörtet:

skriven

Vilken förfärlig tragedi, jag har inte ord att trösta dig med, livet är så skört.

Mina tankar är hos dej denna tunga tid du har framför dig.

Kram

3 Åsa:

skriven

Nä, fy vilken tragedi!! Stora kramar till Er alla berörda!!

4 Carina:

skriven

Gud så hemskt! Beklagar sorgen!

5 Nina Lindh:

skriven

Kram!

6 maria:

skriven

Jag beklagar sorgen <3

Vilken tragedi!



Kramar Maria

7 Marie-Louise:

skriven

Finner inga ord, så hemskt. Beklagar sorgen. Mina tankar finns hos er. Kram

8 Lotta:

skriven

Så tragiskt... Beklagar sorgen. Kram...

9 Jaana:

skriven

Usch, så jobbigt och tragiskt för er.

Jag beklagar sorgen.



Kram!

10 Lena:

skriven

Jag beklagar verkligen.

Många kramar.

11 annica:

skriven

Beklagar sorgen, så tragiskt när sådant händer.

Kramar

12 Trolda:

skriven

Jag har inte varit inne här hos dig på länge och har läst ikapp lite...och finner detta fruktansvärda! Jag beklagar verkligen er stora förlust och sorg och tänker på er. Ni har haft det så jobbigt innan och nu detta... KRAM till er.



Trolda - tänker på er!

Kommentera här: