Livet känns fruktansvärt...

...jobbigt just nu.
Tror knappt det är sant.
Min bror är död...
Även fast jag vet att det är sant så vill jag inte tro det.
Mitt hjärta gör så ont...ja hela kroppen värker och jag mår illa.
Helt plötsligt kommer bara tårarna och då är dom omöjliga att hejda.
Jag tror jag har besökt hans sida på Facebook 500 gånger sen i måndags, bara för att se hans foto.
Helt sjukt men det har blivit som en mani.

I dag fick vi hämta hans tillhörigheter hos polisen.
I ett brunt kuvert låg hans saker.
Plånbok, två telefoner, nycklar...fy så jobbigt det var.
Vi var även till hans lägenhet en sväng för att tömma kyl och sopor...kändes helt overkligt.
På vägen hem igen så hämtade vi också hans bil som stog kvar på hans jobb och hans älskade hund är nu här hos oss sen igår.

Tankarna i mitt huvud snurrar som en karusell.
Fick rådet att ta kontakt med en begravningsbyrå för att få hjälp med lite struktur och jag fick en del goda råd.
Eftersom det var en arbetsplatsolycka så måste det göras en obduktion på rättsmedicin i  Umeå så jag vet inte när vi kan få hem honom hit till stan.
Arbetsmiljöverket och polisen utreder olyckan.
Livet är verkligen kaos nu!!

VARFÖR??!!
Har inte vi haft nog med elände??

Jag är trött..

Den enda ljusglimten nu är att jag har familjen nära och att jag har fantastiska vänner som stöttar.
Utan det stödet tror jag att jag skulle gå under NU.









1 Ewa:

skriven

Usch och fy, vad hemskt. Jag ryser i kroppen och har tårar i ögonen. Finns inte ord.... Kram

2 Ann Catrine:

skriven

Älskade vän!

I mina tankar är jag med dig varje vaken sekund,

ofattbart att ni ska drabbas så hårt,

gång på gång!

Man tycker det borde ha räckt för länge sedan...

Livet är verkligen inte rättvist!

Många många hårda kramar <3

3 Åsa:

skriven

Jag kan inte säga något som tar bort smärtan, eller enns tröstar lite granna... Men jag vill att du skall veta att jag tänker på dig och lider med dig.

En hel massa kramar!

4 Sandra:

skriven

Jag beklagar verkligen sorgen,jag tycker du redan har fått gå igenom så mycket..Skickar en styrke kram <3

5 Marie-Louise:

skriven

Det finns egentligen inga ord - jag kan bara säga att jag beklagar sorgen och jag tänker på er. Vilken tur att det finns folk runt omkring er som kan stötta och hjälpa. Kram fina

6 Camilla:

skriven

Jag vet inte var jag ska säga.

Kan inte ens föreställa mig din sorg.

Jag kan bara ge dig styrkekramar.

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!

7 Nyckelpigan:

skriven

Blir så ledsen för din skull. Så tragiskt det som hänt er familj. Beklagar verkligen sorgen. Stor varm kram

Kommentera här: