Eftersom jag har...

...förmånen att jobba på en arbetsplats där man är VÄLDIGT generös med att godkänna semester så blev det ändrade planer för mig den här helgen efter att jag sett den stora solen på väderkartan.
Skulle egentligen ha jobbat natt hela helgen men nu blev det som sagt ledigt i stället.
=)

Tyvärr blåste det väldigt igår men det gjorde inte så mycket, solen ger energi även fast det är lite kyligt.
Vi passade på igår och ha årets grillpremiär.
Det smakade helt fantastiskt!!



Idag har jag tillbringat hela dagen på PartyLite-kick off.
Presentation av sommarens produkter och en massa andra trevligheter.
Nya katalogen innehåller SÅ MYCKET FINT!!
Vill som vanligt köpa det mesta men det är ju tyvärr en omöjlighet.
Men några grejer SKA flytta hem till mig det är helt klart!!

Efter kick-offen blev det middag hemma hos mamma.
Skönt att sätta sig vid dukat bord och få äta mammas mat.
Den är ju alltid bäst.

Nu ska jag sätta mig i soffan med nya katalogen och nya doftproverna medans jag väntar på premiären av en ny
amerikansk thrillerserie som börjar på Kanal 5 kl 22.00.
Ny vecka igen i morgon.

Full fart mot sommaren!!!
=)

Kommentera här: