Då är det dags...

...för en vecko-uppdatering igen.
Den här veckan har det varit fullt upp så bloggen har blivit lite åsidosatt, så blir det ibland.

Måndag

Ledig dag. Lussi skjutsades till hundfrissan och under de timmarna hon var där så träffade jag härliga blogg-gänget för en lunch.
Alltid lika trevligt när vi träffas.
=)

Tisdag

Jobbdag. Skulle egentligen ha jobbat kväll men jag tog kompledigt från 16.00 för att åka på PartyLite-möte.
Kul att träffa andra konsulter och utbyta erfarenheter.
Och självklart få reda på spännande kampanjer som kommer framöver.

Onsdag.

Arbetsdag igen.
Hade långlunch så jag passade på att hälsa på hos MormorMu en stund.
En trevlig pratstund över en god kopp te.
Kvällspasset flöt sen på som en dans.

Torsdag

Jobb idag igen.
Vet inte hur jag tänkt med schemat för den här veckan?
Hade en patientutflykt till Birsta inplanerad så dagen var inte alltför ansträngande.
Kvällen på jobbet gick sen fort och lätt.

Fredag

Ännu en dag med arbete.
Patientresa idag igen, den här gången en heldag till Glada Hudik.
Inte alltför ansträngande utan mest bara trevligt.
Bra uppladdning för kvällen då vi firade en arbetskompis som fyllt 50.
En mycket trevlig krogkväll.
=)
Sov kvar hos mamma i stan på natten. När man bor så långt ut i skogen som vi gör så är det inte taxi ett alternativ. Att sova över hos mamma är helt ok.

Lördag

Gjorde en liten ärenderunda med mamma innan jag åkte hemöver.
På vägen hem stannade jag till en stund hos M & S för en kopp kaffe och en pratstund.
Kände mig lite småseg, som det bör efter en utekväll, men när jag kom hem blev jag pigg som en mört och började röja runt här hemma.
När A kom hem käkade vi middag och sen avslutades kvällen hos våra grannar A & P.
Melodifestival och ett glas rött.
=)

Söndag

Vaknade med ryggont igen.
OGILLA!!!
Kan det vara en enda natt i en annan säng än min egen som gjort att ryggen är "av" igen?
Lite piller och hästliniment gjorde ryggen något bättre så jag åkte ner på byn och hämtade TRE STORA paket från PartyLite.
MASSOR med fina grejer!!
Det är så himla kul när paketen kommer, tråkigt bara att jag inte får behålla allt själv.
;)
Har tvättat och kört en runda med snabeldraken också.
Tre hundar och fem katter som byter om till vårkostymen.
HÅR ÖVERALLT!!!
Nu ska jag snart ta in hästarna sen blir det tv-soffan resten av kvällen.







Kommentera här: