Vi har väldigt...

...dåligt med plats i våra köksskåp och jag är fruktansvärt less på att stuva in och ut grejer.
Min lösning på en del av problemet fick bli denna vagn där jag nu förvarar en del av innehållet i skafferiet.
 
 
Kanske inte den snyggaste lösningen men så fick det bli.
Passade på att göra en rensning och ommöblering i skåpen också, det behövdes!!
 
Det har varit en sådan där härlig dag idag när vi har fått massor gjort och allt har liksom bara rullat på utan att det har varit jobbigt, bara roligt.
Vi har röjt i hundgården, A har byggt ett jättefint hundhus som jag ska visa bilder på senare.
 
I hallen har det kommit upp hyllor under trappen.
 
 
Det har monterats en barngrind vid ytterdörren så att inte hundarna rusar ut när det kommer någon.
Det är inte lätt att få 4 hundar att sitta lugnt när det knackar på.
 
 
Vi har dessutom hunnit med det vanliga sysslorna med djuren, fikat två gånger på Lövis och varit hos Å & L och tittat på projektet att få bort en gigantisk sten från deras gård.
Det händer spännande saker här i byn kan jag lova!!
;)
 
Och kan ni tänka er, det har varit SOL hela dagen!!
=)
 
 
 
 
1 Pernilla:

skriven

Smarta lösningar ju!!
Vi har också grindar i hela huset. Fast vi har ju bara tre hundar men hanar allihop och det är bra att dela på dem ibland. När det ska ätas ben tex.
/P

2 j:

skriven

OJ, va energiska och duktiga ni har varit!
Och smart lösning med vagnen....och va fint det blev med hyllorna nedanför trappen.

Kram!

Kommentera här: