Nu är det dags...

...för en uppdatering här i bloggen igen.
Tur att det blev lite sämre väder idag så jag hinner med mig.
;)
 
I tisdags blev vi väckta av telefonen kl 05.00. Några av våra kor stog på grannens gräsmatta!!
Det är tur att dom är snälla och kommer på "inkallning" och som tur var så hade dom inte förstört något.
Efter det något bryska uppvaknandet var jag hemma och stökade på hela dagen och sen på kvällen blev vi bjudna på middag hos våra grannar A och P.
Det bjöds på helgrillad lax och bakad potatis, helt underbart gott!!
 
Onsdagen tillbringade vi med våra vänner M & S.
En tur till Ulvön var inplanerad så det blev till att kliva upp tidigt igen.
Vi hade en jättetrevlig dag, hade önskat lite mer soltimmar bara men den här sommaren är man glad att det i alla fall inte regnade.
 
 
 
 
 
 
Vi hann strosa runt lite på ön och åt sen en god skärgårdsbuffé innan båten åkte tillbaka.
Detta var mitt första besök på Ulvön men garanterat inte det sista.
Jag kan lova att "sjön suger", jag var helt däckad på kvällen!!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: