Jag som hade bestämt att...

...jag ALDRIG mer skulle färga mitt hår har gjort det.
Till mitt försvar kan jag bara säga att mitt hår "skrek" efter färg.
Grå strån har en väldigt speciell kvalitet, jag kallar det "frissigt" även fast mina strån är grova och av god kvalitet.
Dom var väldigt speciella.
Hatar utväxt, och det får jag snabbt med min hårväxt, så jag hade en överläggning med frisören om en bra plan.
Nu får vi se om det blir som hon lovat.
Har fotat mig själv så bilden är usel men det syns i alla fall att jag inte är grå längre.
 
 
Den andra stora förändringen som skett här hemma är att jag numera har SEMESTER!!
=)
Den börjar egentligen inte förrän till veckan men efter en del justeringar i mitt schema så jobbade jag sista natten i måndags och sen blev det frivecka.
Det kan jag inte klaga på.
 
 
 
 
 
1 Nyckelpigan:

skriven

Jättefin! Hoppas du får en lugn & fin semester där du kan ladda alla dina batterier Kram

2 Liza:

skriven

Det där blev jättefint =) ....Och ha nu en riktigt skönt och avslappnade semester för det är du verkligen värd ;)

Stora Kramar

Kommentera här: