Har haft bouppteckningen...

...efter min bror idag.
Ingen rolig syssla men som ni alla säkert vet lever vi i ett papperssamhälle utan dess like så man kommer inte undan hur gärna man än vill.
Max 4 månader har man på sig, det känns som att sorgeprocessen får komma i andra hand, huvudsaken att alla papper kommer in!!
Jag vet att jag låter bitter nu men det här stör mig något fruktansvärt!!
Men nu är det i alla fall gjort.
Skönt att få lägga den jobbiga sysslan åt sidan.
 
 
1 Lisa:

skriven

Sånt är inte roligt alls, men nu är det gjort och kanske du/ni kan få lite ro runt omkring er nu....

Kramar <3

2 Afrodite:

skriven

Jag är ju ny här så jag vet inte vad som hänt, men det låter som om du behöver en KRAM!

3 Margaretha:

skriven

Hej på dig Ejmis ! Så kul att höra ifrån dig !!!
Fast jag blir påde glad och ledsen när jag läser ikapp mig här inne hos dig..... Så tråkigt med din bror !!! Och allt eländigt pappersgöra efteråt.... Min moster dog i februari och jag var huvudarvinge så jobbet föll på mig med allt....röja städa papper...suck... Jag e inte riktigt färdig med allt ännu.... Bouppteckningen tar ju åtta veckor att få godkänd också.....suck.
Jag skickar här en stor varm kram till dig och hoppas att sommaren blir härlig hos dig så du kan ladda om batterierna !
Kram på dig
Margaretha

4 Eva Å:

skriven

Oj oj, tungt..

Kommentera här: