Hade gjort en...

...att-göra-lista för idag och jag lyckades pricka av alla punkterna.
Numera har jag blivit så duktig så listan får bara bestå av max 4 punkter.
Sen finns det naturligtvis en mycket längre lista i "bakgrunden" men den förtränger jag.
En dag i taget.
 
Växthuset fick sig en make-over, det växer där inne men det behövs sol också för att det ska ta riktig fart.
Tittade på väderprognosen för den kommande veckan och kanske, kanske...håller tummar och tår.
 
M & S var förbi på en fika och så fick jag lite djur-assistans av S.
Oj så många gånger hon har hjälpt mig med mina djur. Det känns tryggt att ha en rutinerad djursjukvårdare som vän när man har så många 4-bentingar som vi har.
 
Mount Laundry fick sig en omgång också.
Var lite wild and crazy och vågade mig på att hänga tvätten på tork ute men det resulterade bara i att tvätten fick sig en extra sköljnjng.
Jag undrar hur många dagar den måste hänga där ute på torkvindan innan den är torr...?
 
Kvällen avslutades i tv-soffan.
Det blir en del tv och film den här regniga sommaren.
Men i morgon börjar vår semester ( jag har ju redan haft en lyxig frivecka också ) och då hoppas jag på STOR SOL i alla fall varannan dag.
 
 
 
 
1 Anonym:

skriven

hoppas du har en underbar sommar:)

Kommentera här: