Det är skönt att...

...vakna av sig själv, känna sig utsövd och inse att klockan bara är 07.30.
Önskar alla dagar var så.
Lördagens loppis-runda blev kort och intensiv. Gjorde ett riktigt fynd som passar perfekt på skänken i hallen.
 
 
Träffade A-C en snabbis också på en av loppisarna jag besökte.
=)
När jag kom hem hade A vaknat till efter nattjobbet så vi tog en tur ner till Lövis för att fika.
Vi var dom enda gästerna där, tråkigt men inte så konstigt när vädret är som det är.
Solen tittade faktiskt fram en stund på eftermiddagen så jag skyndade mig ut med min baden-baden och en bok.
Hann nästan sitta i 30 minuter innan solen försvann igen.
Tråkigt!!!
Tog boken och satte mig inne på altanen i stället och det gick ju bra det också. Slumrade t o m till en liten stund medans jag satt där.
Vuxenpoäng eller tantvarning?
Efter middagen blev jag "home alone" eftersom A skulle jobba natt igen.
Passade på att se en tjejfilm och så molade jag i mig en massa Cheez Crunchers...inte bra...min mage protesterade sen halva natten.
=/
Jag vet ju att det blir så där när man i vanliga fall är sparsam med kolhydraterna men ibland går det ju bara inte att låta bli!!
 
 
 
1 Linn:

skriven

Vilket underbart vackert fat! Det är så roligt att gå på loppis för man vet aldrig vad man ramlar över för något fint.

2 Ann Catrine:

skriven

Fatet var ett riktigt vackert fynd!

Har precis börjat undvika kolhydrater jag också, och tänka sig, - min mage mår mycket bättre! Redan efter en vecka...

Ha en skön dag vännen!

Kram

Kommentera här: