Det är inte så...

...ofta jag och min vän E har möjlighet att umgås en hel dag men i torsdags fick vi till det.
=)
På dagen kom hon hit till mig med sina tre härliga ungar.
Vi tillbringade den mesta tiden på Lövis där barnen fiskade småfisk med sina håvar och jag och E satt i solen och surrade.
På eftermiddagen åkte jag med E hem och sen drog vi vidare till vår kompis M för mat, vin och surr.
En härlig kväll i solen på altanen.
 
 
Vi tre har känt varandra länge men de senaste åren har träffarna inte blivit så täta men det ska vi ändra på nu!!
Nästa träff är inbokad och då ska vi ta med våra gubbar också.
 
1 Marie-Louise:

skriven

Är det din altan? Det såg riktigt fint ut. Kram

2 Eva Å:

skriven

Jepp, mycket mysig dag, ser fram emot nästa träff, då bör jag ha hämtat igen mej från helgens partajande och är redo för ett glas rött igen. Hoppas vår plan med varannangångköra går igenom, du är kvinna och slug let´s make a plan :-))

Kommentera här: