Blev en...

...hemmadag igår och det var riktigt skönt.
Började dagen med att fixa i växthuset. Jag tycker det växer dåligt i år men det verkar vara fler som har det problemet. Tomater och gurkor blev i alla fall ordentligt ompysslade så nu hoppas jag dom tar fart.
 
På djurfronten hände det mer på en dag än vad jag önskar.
Miste en ankhona.
=(
Misstänker starkt räven men är inte säker. Snabbt som sjutton gick det i alla fall och det hände medans jag var ute på gården.
Den här sommaren har det varit alldeles för många rävar som strukit omkring här.
 
 
Sen var en av hästarn helt plötsligt ute på vägen och sprang också.
Ytterligare ett mysterium eftersom hagen var hel överallt!!??
Det var inte några problem att få tag på honom men jag är glad att vi upptäckte det snabbt.
Lösspringande djur på vägen är ingen hit.
 
På kvällen tog vi med hundarna så dom fick bada.
Det blev inte någon lång badning för helt plötsligt öppnade sig himlen och det började spöregna.
Kvällen avslutades med ett glas vin i tv-soffan.
 
1 Lotta:

skriven

Det är kanske en hopphäst och inte en travhäst?

Kommentera här: