Äntligen kom den...

 
...högsommarvärmen!!
=)
 
Jag jobbade kväll i torsdags men fick sol på näsan på lunchen när jag och min jobbarkompis V köpte varsin sallad som vi åt på en parkbänk utanför jobbet.
Sen blev en stund i solen på rastgården också, ingen dålig arbetsuppgift att sitta där och "gassa".
;)
 
Idag var min vän E och hennes barnbarn L på besök på vår badstrand.
Det blev en mysig förmiddag i solen med fika och prat.
Tiden bara rusade iväg!!
Hem och gjorde lite nytta innan det var dags för en siesta.
Nu sitter jag på jobbet, näst sista nattpasset och sen är det SEMSTER!!!
1 Eva Å:

skriven

En fråga som inte har med varken sol, högvärme eller badstränder att göra. Finns det ljus med doft av melon??

2 Fia:

skriven

Då var det er tur att ha solen idag! Vi har haft kvalmigt varmt, men molnigt hela dagen. Jag hoppas på ett uppfriskande åskväder som lättar på trycket!

Kommentera här: