Tänk om jag kunde...

...stoppa den härligt krispiga och vinterdoftande luften vi har här i byn i en burk och skicka till er.
-10 grader har vi haft idag och så underbar luft så jag blir baske mig religiös!!
=)
Det har varit en rätt lugn dag eftersom vi jobbade söndagnatt.
Har stökat på med måstena och sen bara tagit det lugnt.
Efter hundpromenaden blev det slappande i soffan för både två-och fyrbenta.





Har läst i kapp i tidningshögen och så har vi sett "Rasmus på luffen"
A lyckdes zappa fram den och sen var vi fast.



Jag tror aldrig jag kommer att bli för gammal för Astrid Lindgrens böcker och filmer.
Tur det kommer barnbarn snart!!
;)








1 Åsa:

skriven

Det låter som en härlig dag... kram på dej!

2 Ulrica:

skriven

Jag tar gärna emot en burk med frisk luft, kan behöva det här i Suzhou ;)

3 Jaana:

skriven

Jag håller med dig ejmis! Man blir aldrig för gammal

för Astrid Lindgrens filmer :)



Kram!

4 My:

skriven

Mmm vinterluften är underbar, älskar snön och kylan.. för det mesta :))

Kram

Kommentera här: