Klarade mig bra...

...igenom kvällspasset på jobbet igår även om jag fortfarande var rätt seg i både huvudet och kroppen.

Idag har jag varit ledig och planen var att jag skulle träffa mina kusiner i kväll för middag och babbel men jag har haft ont i huvudet hela dagen och mina leder värker som sjutton så vi bokade om träffen till nästa vecka i stället.
Ringde vårdcentralen och bokade tid för nu behöver jag något för ledvärken.
Det har pågått i ett par veckor nu och jag vet ju att det finns medicin som hjälper.
Var flera år sedan jag hade problem med lederna, jag hoppas det är något tillfälligt...

I kväll ska jag försöka komma i säng i bättre tid än vad jag gjort förut under veckan, dagskift i morgon så då gäller det att vara uppe med tuppen.




1 Åsa:

skriven

Jobbigt det där när man växlar arbetstider... Hoppas du har sovit gott och vaknat pigg!

2 gunsan:

skriven

Goddagens;))



Hittade den härliga bilden på alla ljus inne hos

http://cammo69.blogspot.com/

jag är gärna med på utlottningen, älskar ljus o speciellt party-ljusen;))



Trist med din ledvärk, hoppas att du kan få lite hjälp;)



kramizzzzz

3 Eva Å:

skriven

Jobbigt med värk, hoppas du får din medicin snabbt. Ha en värkfri helg!

4 Lotta:

skriven

Håller tummarna att det är något tillfälligt och att du får dunder-medicin som hjälper snabbt.

Kram

5 Paula i pörtet:

skriven

Hej! Jag har artros i alla småleder i händer och fötter, dessutom förslitningsskador i axlarna. Inga värkmediciner hjälper men jag tycker faktiskt att jag blivit bättre av Artrox som jag knaprat i ett halvår nu. Hoppas du också kan få någon bra lindring.

Kram

6 Diana:

skriven

Hej! Var gärna med på dagens blogg !



http://ttypdiddi.blogg.se/



Kram!

Kommentera här: