Jag vet inte...

...hur många gånger jag skrivit om hur fort veckorna går!!
Redan torsdag idag.

I går var jag ledig och det var välbehövligt.
När djur-stökandet var klart så packade jag upp TVÅ STORA kartonger med PartyLite-produkter.
Kartongerna har stått i vår hall ett par dagar och doftat underbart.
Önskar att jag skulle få behålla det mesta men nu ligger det sorterat och packat i påsar till mina kunder.
=)



Tänk om det vore doft-blogg så ni kunde få dofta på t ex Vanilla Citron, Saftig Apelsin, Bärkompott, Jordgubbsrabarber...listan kan göras lång med all "go-lukt".

Jag fick också besök av L som kom med smakprov på två nya sorters honung hon gjort.
En smaksatt med citron och en med ingefära.



Ska bli extra spännande att pröva den med ingefära för det är helt nytt för mig i kombination med honung.

När det blev dags för middag sen så kom våra grannar A & P över för att äta med oss och sen avslutades kvällen med ett av mina nya favorit-program, "Sveriges Mästerkock".



Det är helt otroligt så många matintresserade och duktiga amatör-kockar som finns i vårt avlånga land.
Avsnitten är ju lika spännande som en bra deckare!!!

1 gunsan:

skriven

Hihi, jag känner doften ända hit;))



Honung med ingefära, det låter verkligen spännande;)



kramizzzz

2 Lotta:

skriven

Honungen med ingefära måste vara kanongod på fläskkött!!

Kommentera här: