Gjorde ett...

...besök på Vårdcentralen idag.
Vi har ju haft turen att få en alldeles fantastisk kvinnlig läkare som vår husläkare.
Även denna gång lyssnade hon på mig och tog mina besvär på allvar.
Anledningen till mina onda leder KAN vara att jag samlar på mig vätska men det togs även en massa prover för att utesluta andra orsaker.



Fick vätskedrivande som jag ska ta vid behov så får vi se om det hjälper.
Hon kollade även blodtrycket som låg något högt men där behövs inga mediciner utan det är motion och försöka tappa några kilo som gäller.



Min onda rygg är tack och lov bättre igen...min vän S föreslog att jag skulle hänga med på ryggympa...det är kanske ingen dum idé...

Ska 2012 bli det året när jag ÄNTLIGEN blir en duktig motionär och lyckas gå ner några kilo??

1 Linda/Candygirl:

skriven

Svar: Det blå/turkosa är Depends minilack nr 255 och det gröna är Mavalas miniflaska nr 154 Aquamarine

2 Nyckelpigan:

skriven

Hoppas på ett härligt år för dig & hoppas även du mår bättre snart Kram

3 Åsa:

skriven

Härligt! You go girl!!

4 Åsa:

skriven

Härligt! You go girl!!

5 JoHaNNa - Alltid Ny Tävling På Måndagar!:

skriven

är alltid kul med tävlingar, spec. när man lyckas vinna ;)

6 Marie-Louise:

skriven

Ryggympa är nog en mycket bra idé. Det tycker jag du ska hänga med på om du kan. Vad skönt med en läkare som tar er på allvar direkt. Kram

7 Annki Berg:

skriven

skönt att de tar dej på allvar!! jag fick den känsla en gång av en läkare att oavsett vad röntgen och prover visar så ska hon hjälpa mej till ett drägligt liv med smärta.....Ingenting har hon gjort!!

Kommentera här: