Försvunnen

Malin är en ung kvinna som efter en familjetragedi sätter sig i bilen för att börja ett nytt liv någon annanstans. På en enslig skogsväg börjar en mystisk svart bil förfölja henne. Malin blir alltmer oroad av den hotfulla situationen och hamnar snart i en verklig mardröm. Det blir upptakten till ett fasansfullt skräckdygn där Malin bara kan lita till sig själv i en desperat kamp för att överleva.

Mitt betyg: 3 av 5.

1 anette carlsson:

skriven

Jag gillar svenska filmer så det var riktigt roligt att du gjort betyg på den också, det gillar jag, med andra ord är den sevärd.



anette

2 Borthy:

skriven

Jag tyckte ändå den var sevärd! Helt ok faktiskt!

3 Nyckelpigan:

skriven

Har så svårt för svenska filmer. De är så b på något sätt... Såg ditt betyg på den så helt ok alltså? Kanske ska se den då...

4 The Life Of Yarp - Live your life before someone else does it for you.:

skriven

Jag tyckte den var så tråkig xD. eller ja, den var spännande, men det hände inte så mycket tyckte jag.

Kommentera här: