Fattar inte riktigt...

...vart dagarna tar vägen!!
Redan mitten av januari fast det kändes som att vi firade julafton i förrgår.

Igår var jag till tandläkaren och gjorde avtrycket till min bitskena.
Det blev också en del slipning eftersom jag slitit ner tänderna ojämt.




Efter tandläkarbesöket åkte jag hem till mamma ett par timmar och väntade på att det skulle bli dags för kusinträff.
=)
Jag träffade mina två kusiner, C och A-K för en tacobuffé och en trevlig pratstund.
Jag är verkligen superglad över att vi tagit upp kontakten igen.



På vägen hem sen fick jag helt plötsligt en sådan konstig känsla och till slut kom jag på att det var kolsvart i vartenda hus jag åkte förbi.
NEJ!!!
Strömavbrott igen!!
Denna gången "bara" ca 6 timmar men det var fullt tillräckligt.

Vi gick och la oss tidigt eftersom det kändes rätt trist att sitta uppe i mörkret, det var ju arbetsdag i dag också.
När jag vaknade i morse var min rygg "av".
Kombinationen av för många timmar i sängen och att jag halkade till ett par gånger ute i går räckte visst för att min rygg skulle börja protestera.
Bestämde mig ändå för att åka på jobbet och med hjälp av piller har dagen ändå gått ganska bra.
Nu i kväll känner jag att det kanske inte var en så bra idé i alla fall men, men...
Ischiasnerven spökar och just nu går det en ond ilande stråle från ryggslutet och ända ner i vänsterfotens tår.



Tänk att det alltid ska vara ont någonstans nu för tiden!!

Jag tror baske mig jag håller på att "gamles bort"!!





1 Nyckelpigan:

skriven

Tacos är så himla smarrigt! Hoppas du blir bättre i ryggen snart! Vet hur det är att ha en rygg som krånglar, inte kul alls =(

2 Paula i pörtet:

skriven

ajaj, har haft riktigt jobbigt ryggskott en enda gång, då var det så illa att jag spydde! Hade dessutom varit hos min kiropraktiker dagen innan, så det blev bara etter värre av hans behandling den gången.

Hoppas du får hjälp att bli bättre

Kramen

3 gunsan:

skriven

Mumsans med tacos o vad roligt med kusinträff;))



Ond rygg här också, det är andra bloggen bara på en liten stund där det finns en ond rygg.



Krya på dig o hoppas att det

känns bättre imorgon;))



kramizzzzz

Kommentera här: