Efter två...

...rätt "stökiga" arbetsdagar så njuter jag extra mycket av min lediga söndag.
A jobbar så jag har verkligen bara mig själv att ta hänsyn till.
Har tagit itu med Mount Laundry och momsredovisningen är påbörjad men nu tror jag faktiskt att jag bara ska slappa resten av dagen.




GLÖM INTE MIN TÄVLING!!

1 The Life Of Yarp - Live your life before someone else does it for you.:

skriven

sv tack tack :). Vilken söt bild!

2 Marie-Louise:

skriven

Åh vilken go bild :) Jag har tävlat :) Kram

3 Sojkas framtid - Ann-Sofie mamma till Isak:

skriven

Så söta! :)

Vad skönt med lite ledighet! :)

kram

4 gunsan:

skriven

Hoppas att du har haft en riktigt skön söndag;))



Helt unerbar bild;))



kramizzzz

5 gunsan:

skriven

Hihi, underbar heter det nog;))

6 Nyckelpigan:

skriven

Hahaha Mount Laundry vilket underbart ord! =)

7 anette carlsson:

skriven

Härligt kort minst sagt!



Kommentera här: