Söndag igen...

...och dags att göra en uppdatering här i bloggen.

I fredags hade jag en sedan länge inbokad PartyLite-visning.
Jag känner några av tjejerna så innan det var dags för ljus-shopping så bjöds det på mat.
Det är skönt att komma iväg och göra lite sådana här saker även fast huvudet inte är som det brukar och jag blir jättetrött efteråt.



I lördags Fick ÄNTLIGEN träffa S & J:s söta och underbara dotter.

Vi hann också med ett besök hos min brors bästa kompis med familj.
Det blev en dag fylld av alla möjliga känslor.
Stor glädje över nya familjemedlemmen och hennes underbara föräldrar.
Stor glädje över "återfunna" vänner
Men också tårar och sorg över personer som vandrat vidare till den andra sidan.
Att runt ett köksbord både kunna gråta och skratta tillsammans är en stark känsla.
♥♥♥

I dag har jag pysslat med mina tomatplantor, stökat på lite ute i det vackra vårvädret, varit iväg till affären för att fylla på kylen, varit över till min granne A och druckit kaffe och nu har vi precis ätit middag.

Kvällen kommer jag att tillbringa i soffhörnet tror jag.
Det är fantastiskt roligt att vara på "resande fot" och träffa härliga människor men det är också SÅ SKÖNT att komma hem till sitt egna lilla röda hus.

1 Lotta:

skriven

Åh, jag som inte tog några sticklingar i år.Attans!!

Kommentera här: