Jag kan lova att mina fötter är trötta eft...

Jag kan lova att mina fötter är trötta efter detta shopping-maraton men det är det värt! :-) Vi har haft ett 12-timmars pass på fötter. Endast avbrott för mat och fika. Det är inga problem att få tiden att gå här. Fantastisk shopping och dessutom har vi haft trevligt också! :-) Nu lite sömn för att orka med det sista rycket i morgon innan bussen går hemåt igen.

1 Åsa:

skriven

Jisse vilken resa!!

2 Angelica:

skriven

Tack för en super fin, öppen och ärlig blogg!

Hittade hit via min mammas blogg suzning...

Fortsätter att kika in då och då...

:)

3 Paula i pörtet:

skriven

Du måste vara helt utlakad och trött som en urvriden disktrasa. Allt du varit med om nu på kort tid har dränerat dig på energi. Tyvärr är det sådant som följer med livet och att vara människa. Bra att du varvar med lite lättsammare aktiviteter.

Vita arkivet ja, där finns jag. Jag gör det lätt för mina närmaste genom att tala om hur jag vill ha det.

Organdonation har jag också sagt ja till, fast med alla mediciner jag äter är det tyvärr inte mycket läkarna kan använda.

Styrkekram

Kommentera här: