En sedan länge inplanerad resa till Ullare...

En sedan länge inplanerad resa till Ullared hoppas jag ska ge mig ett välbehövlig avbrott i allt tråkigt som varit den senaste tiden. Jag och A-K har suttit på en buss hela dagen men nu är vi äntligen på plats. Ligger nu i sängen och ska snart sova för att ladda batterierna inför morgondagens maratonshopping. Gå efter listan eller tok-spontan-shoppa, det är frågan? ;-)

1 Eva Å:

skriven

Varför inte göra både och! För första gången på ett tag är jag avundsjuk på dej, vill också shoppa loss, det gör mej glad! Du behöver verkligen detta, komma ifrån och tänka på något annat en stund.



Ha det gott!

2 Marie-Louise:

skriven

Hoppas du hittar massa skoj :) Kram fina

3 Åsa:

skriven

Hoppas du får en fortsatt bra resa, har rioligt och fyndar massor! (Både planerat och spontant)

4 Ewa:

skriven

Shoppa järnet! Själv har jag aldrig varit i Ullared. Har fått för mig att jag skulle komma därifrån utan prylar eftersom jag får lätt panik när det är för mycket folk.

Kommentera här: