En hel...

...decimeter snö låg det på backen när jag klev ut genom dörren i morse.
Jag trodde faktiskt att det skulle ha försvunnit under dagen men det mesta ligger kvar.

Det har varit en jobbig dag idag, formsvacka som heter duga.
Släpade mig i alla fall iväg till frissan och det var verkligen välbehövligt!!




Har småplockat här hemma lite men jag har liksom inte haft någon lust att ta tag i något.
Tyvärr ser jag allt som skulle behöva göras men det får bli en annan dag..

1 Anonym:

skriven

Jag har av olika anledningar varken besökt bloggar eller bloggat själv på ett långt tag och därför först nu sett att du förlorar din bror. Mitt varmaste deltagande till dig. Kram.

2 Åsa:

skriven

Usch och fy för mer snö! Nu vill vi ju ha våååår.

Och du, det där tråkgörat kan du ta en annan dag, det hinns med.

Kommentera här: